Monday, 11 April 2011

Buah Oren Pengubat Batuk

haaa..na tau petua hilangkan batuk??senang jee..
aq da praktik kan benda ni dan memang mujarab..untuk badan aku laa oke..tapi untuk korang aku xtaw laa

firstly,                                                                                                                                                          

                            Potong dulu buah oren ni mcm ni.

2nd,
                                    Letak garam sesudu teh..



3rd,


                                 Tutup semula buah oren tuu..
        dan letakkan pencungkil gigi agar senang na buka balik nanti




Then,
                      Masukkan dalam mangkuk dan steamkan selama 20minit

Lastly,
                     Jangan lupa habiskan..sedap woooo!!!masam-masam masin


                                          The end...=)

Tuesday, 5 April 2011

ohh rindu nyer=,=

5 april 2010.

Alahai..kenape tiba tiba aku rasa rindu sangat sangat kat seseorang nii..
rinduu sangat2 kat dia =(

orang ni yang dah banyak ajar aku erti kehidupan..
orang ni jugak yang dah banyak bagi nasihat kepada aku untuk meneruskan cabaran hidup

bila aku buat silap dia tak pernah jemu maafkan aku
dia sentiasa terima aku walau macam manepon keadaan aku

bagi aku dia memang hebat..
dia memang cerdik
dia memang penyayang
dia memang seorang yang amat mulia bagi aku
aku memang salute dye..

tp sekarang dah lame aku xjumpa die..
dah dekat bebulan dah kut..
hurmmm aku harap dia sihat disana dan tabah hadapi segalanya
ohh my dad..='(

                                                          
                                                                papa &ibu.....miss u soo much

p/s :tapi macam biase budak lelaki mane brani nak luahkan depan2..=)  ego lebih..xpelahh dalam blog pon okelahh....bukan mereka tau..hahah =)

Monday, 4 April 2011

New,New,New..=)

OyyeAAhhh..saya ade blog!!HAHAHA(gelaksetan)

By the way,thanx kepada mykembar  irfan roslee atas tunjuk ajarnye...
muahahahaha(selenge ayat)

umm ini blog aku,so lepas ni ape yg aku nak tulis ikot suka aku ,orang na kate koya ke ape ke..aku kesah ape???!!!internet ni bapak aku byar ..hahaha

At least,aku ade blog..korang ade??ahhaha